FIBA Basketball World Cup 2023

Jedna z největších sportovních událostí na světě! Společně s Go4Gold jsme připravili komplexní balíček zážitků pro fanoušky Mistrovství světa v basketbalu 2023, který zahrnoval pět arén ve třech zemích: Filipíny, Indonésii a Japonsko. Společně s pořadatelskými zeměmi jsme sestavili týmy moderátorů, DJ a dalších umělců pro každou arénu. Jedním z vrcholů všech 92 zápasů, které jsme produkovali během FIBA MS 2023, bylo zahajovací utkání, které hostila Philippine Arena v Manile, oficiálně největší krytá aréna na světě. Rekordní návštěva 38 155 fanoušků udělala první den turnaje naprosto nezapomenutelným. Celková návštěvnost FIBA MS 2023 byla 700 665 diváků.

Klient
FIBA
Datum realizace
2023
Web projektu

Průběh akce

Před akcí

Naším úkolem (společně s Go4Gold) bylo naplánování a realizace kompletního programu pro fanoušky před zápasy a během samotných utkání. Před zahájením Mistrovství světa jsme uskutečnili několik návštěv na místě, abychom provedli důkladný technický audit všech arén ve všech zemích. Vytvořili jsme seznam obsahu pro všechny zobrazovače v arénách, následně jsme zadávali animace a grafiky k výrobě a předávali je místním týmům v režii. Sestavili jsme kompletní týmy moderátorů, DJ, vystupujících a obsluhy v režii. Sepsali jsme scénáře a produkční plány pro každý zápas.

Během akce

Režírovali jsme průběh všech 92 zápasů podle přesně vypracovaných scénářů, zajišťující plynulý průběh. Odbavili jsme veškerý obsah na všechny obrazovky v arénách. Vytvořili jsme 67 různých typů fanouškovských aktivit a provedli 35 unikátních partnerských aktivací. Celkově jsme během turnaje zrealizovali 922 partnerských událostí. Režírovali jsme také zahajovací utkání v největší aréně na světě a zakončili akci odbavením závěrečného ceremoniálu.

Po akci

Po skončení Mistrovství světa jsme zhodnotili průběh akce a posoudili její úspěch. Proanalýzovali jsme zpětnou vazbu od fanoušků, účastníků a dalších zúčastněných. Sepsali jsme závěrečnou zprávu s doporučeními pro budoucí sportovní události a uzavřeli veškeré logistické a produkční záležitosti. Zároveň jsme udržovali komunikaci s FIBA a místními organizátory ohledně zpětné vazby a celkového vyhodnocení. Díky úsilí našeho týmu, ve spolupráci s lokálními umělci a dobrovolníky, jsme si i na základě zpětné vazby klienta jisti, že jsme celý cíl projektu na 100 % splnili.